Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: NirMeleth - Das Eckenforum. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Dunkelzahn

Drache mit Höhenangst

  • »Dunkelzahn« ist männlich

Registrierungsdatum: 21. May 2008

Spiel: Marvel Heroes

Charakter: DunkelZ

Wohnort: aus der Scheune

  • Nachricht senden

161

Monday, 25. November 2013, 23:04

Zitat

Greetings Citizens,

It’s exciting to see sales of the Starfarer tanker push us past another stretch goal. To me, that says that backers understand that Star Citizen is going to be deeper than just a combat game… that we’re going to make unique experiences for all kinds of players, from pirates to refuelers.

Hitting $31 million means you unlock the first of the player-selected role ships, the RSI Orion! Like the Starfarer, the Orion is the kind of ship you probably wouldn’t have flown in Wing Commander… but we intend to make it just as interesting as a fighter or a bomber!

RSI Orion – Roberts Space Industries’ goal has always been to make the stars available to individual Citizens. Now, with the RSI Orion mining platform, RSI is letting individuals take over a process formerly controlled by megacorporations. The Orion’s features include high-grade turret-mounted tractor beam arrays, durable exterior-accessible ‘saddlebags’ for mineral storage and a cabin designed by the team that brought you the Aurora and Constellation!

The voting is a lot closer now, but it looks like “Explorer” has edged out the crowd to be our next ship!

Anvil Carrack – The Anvil Carrack has been the vanguard of every UEE exploration effort in recent years. Featuring reinforced fuel tanks for long-duration flight, a highly advanced jump drive array and a dedicated computer core room that allows it to put the maximum processing power into jump charting operations. Originally a military exclusive, the Carrack is now available for civilian use as a pathfinder spacecraft. Features on-board accommodations to allow for truly self-sufficient flight, including crew medical and repair facilities, and a mapping-oriented sensor suite capable of always charting a route home!

You have two more chances to vote for a new ship role! By the process of elimination, you’ll be choosing a ship from either Drake Interplanetary, makers of the Cutlass and the Caterpillar, or MISC, makers of the Freelancer and the Starfarer. Choose wisely!

Thank you for your support. Please join me tomorrow at 11 AM PST for a four-hour anniversary livestream direct from Cloud Imperium headquarters in Santa Monica, California. The team is excited to get another chance to interact with the community, and we’re looking forward to talking about some of the work we’ve done in the past year!

— Chris Roberts
Star Citizen #50210
Nicht Vergessen - 20.03

Zitat

Robert: du bist der einzige schwob wo ich net komisch find
Robert: seltsam
Robert: du bist das ausnahme exemplar deiner spezies

Da häng ich ab

  • »DreiElfen« ist männlich
  • »DreiElfen« ist der Autor dieses Themas

Registrierungsdatum: 7. May 2008

Spiel: The Secret World

Wohnort: Rheinland-Pfalz - Gott erhalts

  • Nachricht senden

162

Monday, 25. November 2013, 23:05

Und hier ist auch der Letter from the Chairman für die 31 Millionen.

Und jetzt bitte nochmal 2 Millionen mehr, damit ich zu meinem nächsten Schiff komme... ich will dieses Explorer-Ding, irgendwie reizt mich Exploration bisher ja am meisten ^^
Es allen Menschen recht getan, ist eine Kunst, die niemand kann.

Dunkelzahn

Drache mit Höhenangst

  • »Dunkelzahn« ist männlich

Registrierungsdatum: 21. May 2008

Spiel: Marvel Heroes

Charakter: DunkelZ

Wohnort: aus der Scheune

  • Nachricht senden

163

Tuesday, 26. November 2013, 11:17

der Banu Merchantman sieht mal geil aus, schade das vom XI'An Scout kein bild bei ist

PS: Anscheinend erst um 20 Uhr livestream wenn der countdown stimmt
Star Citizen #50210
Nicht Vergessen - 20.03

Zitat

Robert: du bist der einzige schwob wo ich net komisch find
Robert: seltsam
Robert: du bist das ausnahme exemplar deiner spezies

Da häng ich ab

Kh'arta

Forenmaus

Registrierungsdatum: 30. March 2006

Wohnort: Südhessen

  • Nachricht senden

164

Tuesday, 26. November 2013, 12:57

Das banu Schiff sieht wirklich toll aus. Leider scheint das auch so ein riesiges Ding zu sein... was soll ich denn mit sowas, grml.

  • »DreiElfen« ist männlich
  • »DreiElfen« ist der Autor dieses Themas

Registrierungsdatum: 7. May 2008

Spiel: The Secret World

Wohnort: Rheinland-Pfalz - Gott erhalts

  • Nachricht senden

165

Tuesday, 26. November 2013, 13:12

Na halt Waren transportieren ^^

Aber 250$... da werd ich auch passen.
Wart ich lieber auf die Yacht und das Exploration-Schiff. Das wird vermutlich noch teuer genug.

Edit: Und die ersten 100 Idris für 1250$ das Stück sind auch schon binnen kürzester Zeit verkauft... und da kommen nochmal 3 Verkäufe den Tag über...
Es allen Menschen recht getan, ist eine Kunst, die niemand kann.

Dunkelzahn

Drache mit Höhenangst

  • »Dunkelzahn« ist männlich

Registrierungsdatum: 21. May 2008

Spiel: Marvel Heroes

Charakter: DunkelZ

Wohnort: aus der Scheune

  • Nachricht senden

166

Tuesday, 26. November 2013, 13:25

der banu hat 60 tonnen platz aber :) der muss gross sein
Star Citizen #50210
Nicht Vergessen - 20.03

Zitat

Robert: du bist der einzige schwob wo ich net komisch find
Robert: seltsam
Robert: du bist das ausnahme exemplar deiner spezies

Da häng ich ab

Dunkelzahn

Drache mit Höhenangst

  • »Dunkelzahn« ist männlich

Registrierungsdatum: 21. May 2008

Spiel: Marvel Heroes

Charakter: DunkelZ

Wohnort: aus der Scheune

  • Nachricht senden

167

Tuesday, 26. November 2013, 19:21

32 mio geknackt noch vor dem livestream xD

PS hier der letter dazu:

Zitat

Greetings Citizens,

To be perfectly honest, I didn’t expect to have to write another letter so quickly. Damn you all for being the best, most supportive community in gaming! Hopefully you can forgive me for waiting until after the livestream for this post! The alien ships are a hit; we can’t wait to share more as they come together. Flying a Xi’An scout or a Banu merchantman will be a different experience than their human counterparts, and we’re dedicated to making it worthwhile. At the $32 million level, you’ve unlocked the Aegis Surveyor, a ship dedicated to salvage that also offers some emergent gameplay opportunities:

Aegis Surveyor – The Surveyor, from noted military contractor Aegis, is an industrial-quality salvage ship. Equipped with a reinforced cargo bay, a long-range jump drive and launch pods for unmanned drones, the Surveyor is an ideal ship for taking advantage of deep space wrecks. Tractor beams, floodlights, scanner options and docking ports round out the tool chest on this capable, utilitarian spacecraft.

The winner of the $34 million ship role poll, in a photo finish, is smuggling! There are two typical paths for smuggling ships: fast, armored ships adapted to run blockades and escape the authorities when necessary and totally innocuous ships that keep their cargo hidden from prying scanners. Several of our existing ships, including the Banu Merchantman, are well-equipped for the former job and so we’ve going for the latter.

MISC Hull C (Discreet) – Scaling from small “box trucks” to massive supertankers, the MISC range of cargo hulls (A-D) are the standard goods transporter in human space. Extremely configurable, MISC Hulls can be adapted for most any type of transport job: from standard bulk shipping on the patrolled spacelanes to armored cargo hauling on the frontier. While these pre-configured hulls are primarily used for legitimate purposes, the MISC Hull Cs have recently become the favorite for criminals who modify the ship with advanced sensor shadow technology, quick-decompress holds and a variety of hidden compartments without modifying the ship’s body so it will appear to onlookers as standard everyday transports.

Thank you for your incredible support; I hope you enjoyed the chance to interact with the team in today’s livestream. And don’t forget to vote: next up is the last phase of the fan ship role selection poll. By the process of elimination, you can expect to be choosing a new ship from Drake Interplanetary, maker of the Cutlass and Caterpillar. Choose wisely!

— Chris Roberts
Star Citizen #50210
Nicht Vergessen - 20.03

Zitat

Robert: du bist der einzige schwob wo ich net komisch find
Robert: seltsam
Robert: du bist das ausnahme exemplar deiner spezies

Da häng ich ab

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Dunkelzahn« (27. November 2013, 11:14)


  • »DreiElfen« ist männlich
  • »DreiElfen« ist der Autor dieses Themas

Registrierungsdatum: 7. May 2008

Spiel: The Secret World

Wohnort: Rheinland-Pfalz - Gott erhalts

  • Nachricht senden

168

Tuesday, 26. November 2013, 23:15

Die Icarus Group veranstaltet zum aktuellen Anniversary Sale mal wieder ein Gewinnspiel wie schon vor einer Weile zur 10. Million.

Als Hauptpreis den es zu gewinnen gibt wenn genug Einträge mit Pledges zusammenkommen gibt es eine Idris-Korvette, ansonsten noch einige "kleinere" Preise die verlost werden.

Ein Los für die Idris bzw. generell die diversen Preise bekommt man einfach durch eine Antwort in dem Gewinnspiel-Thread, weitere Lose kann man bekommen wenn man mit einem Screenshot einen Kauf zwischen dem 22.11. und dem 26.11. für mindestens 50 Dollar belegt.

Bei der letzten Verlosung der Icarus Group hab ich noch einen Preis gespendet, hier mach ich einfach mal nur mit, obwohl ich bezweifel das ich bei der Menge an Teilnehmern große Chancen auf die Idris hab ^^
Es allen Menschen recht getan, ist eine Kunst, die niemand kann.

  • »DreiElfen« ist männlich
  • »DreiElfen« ist der Autor dieses Themas

Registrierungsdatum: 7. May 2008

Spiel: The Secret World

Wohnort: Rheinland-Pfalz - Gott erhalts

  • Nachricht senden

169

Wednesday, 27. November 2013, 10:52

Letter from the Chairman: 33 Millionen

Liest sich wirklich interessant, das mit dem Information Runner.
Und die neuen Abstimmungen sind jetzt also keine Schiffe mehr sondern Locations die sie ins Spiel bringen wollen.
Mein Favorit liegt ja schon vorn, der Ereignishorizont eines Schwarzen Loches ^^

Hier noch die Videos aus dem gestrigen Livestream.





Es allen Menschen recht getan, ist eine Kunst, die niemand kann.

Lorm

Schindluder

  • »Lorm« ist männlich

Registrierungsdatum: 30. March 2006

Spiel: iRacing, Shogun 2

Wohnort: Sauerland

  • Nachricht senden

170

Wednesday, 27. November 2013, 21:22

Obwohl Berlin die Wahl der Fans zum Ort der nächsten Star Citizen Con klar gewonnen hat, wird die Convention nächsten Jahr dennoch nicht in der deutschen Hauptstadt stattfinden. Dies hat Sandi im Live-Stream zum LTI-Ende bekanntgegeben. Stattdessen wird sie wie in diesem Jahr in den USA ausgetragen. Nur nicht in Austin, sondern in Los Angeles
Jeden Montag ab 8:00 Uhr! Sprechstunde
Brustvergrösserung durch Handauflegen. Bei nicht Gelingen zahle ich 5€


Dunkelzahn

Drache mit Höhenangst

  • »Dunkelzahn« ist männlich

Registrierungsdatum: 21. May 2008

Spiel: Marvel Heroes

Charakter: DunkelZ

Wohnort: aus der Scheune

  • Nachricht senden

171

Wednesday, 27. November 2013, 23:08

fand berlin eh beknackt
Star Citizen #50210
Nicht Vergessen - 20.03

Zitat

Robert: du bist der einzige schwob wo ich net komisch find
Robert: seltsam
Robert: du bist das ausnahme exemplar deiner spezies

Da häng ich ab

Lorm

Schindluder

  • »Lorm« ist männlich

Registrierungsdatum: 30. March 2006

Spiel: iRacing, Shogun 2

Wohnort: Sauerland

  • Nachricht senden

172

Thursday, 28. November 2013, 00:07

besser wie LA
Jeden Montag ab 8:00 Uhr! Sprechstunde
Brustvergrösserung durch Handauflegen. Bei nicht Gelingen zahle ich 5€


Kh'arta

Forenmaus

Registrierungsdatum: 30. March 2006

Wohnort: Südhessen

  • Nachricht senden

173

Thursday, 28. November 2013, 00:14

Wo has du das denn her, Lorm? Im Stream und auch im Forum haben Sandi bzw. CR erklärt, es werde viele kleinere Events über den Globus verteilt geben, angedockt an sowieso stattfindende Sachen. Zum Beispiel Pax, Gamescom, und so. Klick

[Edit] Schade finde ich es aber schon. So ein exklusives SC Event wäre schon fein gewesen, und gegen Berlin hätte ich auch nix gehabt.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Kh'arta« (28. November 2013, 00:22)


  • »DreiElfen« ist männlich
  • »DreiElfen« ist der Autor dieses Themas

Registrierungsdatum: 7. May 2008

Spiel: The Secret World

Wohnort: Rheinland-Pfalz - Gott erhalts

  • Nachricht senden

174

Thursday, 28. November 2013, 09:04

Berlin ist zwar ne Ecke weg, so etwa andere Seite der Republik, aber ich glaub dafür wär ich auch mal in die Hauptstadt gefahren ^^

Aber dann vermutlich nächstjahr zur Gamescon, diesjahr hat sichs für mich ja nicht ergeben.
Von mir aus könnten sie als exklusives Event auch mal ein Soundtrack-Konzert geben wie es früher zur Games Convention in Leipzig immer stattfand und den Star Citizen Soundtrack in der Kölner Philharmonie aufführen *g*
Es allen Menschen recht getan, ist eine Kunst, die niemand kann.

Kh'arta

Forenmaus

Registrierungsdatum: 30. March 2006

Wohnort: Südhessen

  • Nachricht senden

175

Thursday, 28. November 2013, 12:50

Da noch ein Kommentar von Sandi. Klick

Kh'arta

Forenmaus

Registrierungsdatum: 30. March 2006

Wohnort: Südhessen

  • Nachricht senden

176

Friday, 29. November 2013, 00:19

Hach. Der Chris. *schnief*

Dunkelzahn

Drache mit Höhenangst

  • »Dunkelzahn« ist männlich

Registrierungsdatum: 21. May 2008

Spiel: Marvel Heroes

Charakter: DunkelZ

Wohnort: aus der Scheune

  • Nachricht senden

177

Sunday, 8. December 2013, 14:47

Zitat

Greetings Citizens,

We have reached $34 million in crowd funding… without any special promotion, new ship releases or even LTI! Much of this is because new users are finding Star Citizen and the community you’ve helped create every day. I know that we have loyal backers to thank for that: in addition to making the game possible with funding, you’re introducing your friends and families to Star Citizen.

At $34 million, you unlocked the penultimate fan-voted ship role, the MISC Hull C:

MISC Hull C (Discreet) – Scaling from small “box trucks” to massive supertankers, the MISC range of cargo hulls (A-D) are the standard goods transporter in human space. Extremely configurable, MISC Hulls can be adapted for most any type of transport job: from standard bulk shipping on the patrolled spacelanes to armored cargo hauling on the frontier. While these pre-configured hulls are primarily used for legitimate purposes, the MISC Hull Cs have recently become the favorite for criminals who modify the ship with advanced sensor shadow technology, quick-decompress holds and a variety of hidden compartments without modifying the ship’s body so it will appear to onlookers as standard everyday transports.

Last time, you were asked to vote on a major feature of the next Star Citizen system. The audience resoundingly chose a location on the event horizon of a black hole. As a result, the $36 million stretch goal is the Tamsa System:

Tamsa System – Located near the fringe of Banu space, Tamsa System features a massive central star that has collapsed into a black hole. Evidence suggests that there were at least two more planets in the system when the star collapsed before the ensuing black hole engulfed them. Only two planets remain in the system, a chthonian world and a gas giant located far from the black hole’s event horizon. Initial surveys indicate that the two outer planets are slowly being pulled towards the black hole, leaving the two as a risky proposition at best for any sort of colonization.

We look forward to showing you more about this system as the locations develop… and the countless others you’ll be exploring in Star Citizen. In the meantime, you can vote on the next location. As with the ship polls, we’ve removed the highest and the lowest options from the previous poll. Now tell us what kind of location you’d like to see next!
Star Citizen #50210
Nicht Vergessen - 20.03

Zitat

Robert: du bist der einzige schwob wo ich net komisch find
Robert: seltsam
Robert: du bist das ausnahme exemplar deiner spezies

Da häng ich ab

Kh'arta

Forenmaus

Registrierungsdatum: 30. March 2006

Wohnort: Südhessen

  • Nachricht senden

178

Monday, 17. February 2014, 00:24

Weil es so ruhig geworden ist hier: Ein Video.




Im letzten Wingman's Hangar wurde außerdem angesagt, dass - so denn nichts dazwischen kommt - bei der Pax East das Dogfight Modul vorgestellt wird und etwas danach dann auch für die Backer zu haben sein soll. Das wäre so Mitte April, wenn ich mich nicht irre.

Kh'arta

Forenmaus

Registrierungsdatum: 30. March 2006

Wohnort: Südhessen

  • Nachricht senden

Kh'arta

Forenmaus

Registrierungsdatum: 30. March 2006

Wohnort: Südhessen

  • Nachricht senden

180

Thursday, 20. February 2014, 00:51

Hier gibts einen Einblick in die SQ42 Entwicklung. Diese Mining-Maschinen sehen ja heftig aus. 8|